Mijn Klacht:
Ik heb een product van 240 euro besteld bij Coolblue.
Deze is niet aangekomen, in de trackingcode staat echter van wel.
Op diezelfde dag heb ik een ander pakketje wel gekregen van de bezorger van PostNL (andere webwinke), deze van Coolblue niet.
Coolblue geeft na onderzoek nu aan:
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent in de uitkomst van het onderzoek. Echter hebben we zoals gezegd geen reden gevonden om aan te nemen dat het pakket niet gewoon geleverd is.
Heb je mogelijk nieuw bewijs? Dan kunnen we onze onderzoeksafdeling om een second opinion vragen. Zo niet, kan ik helaas niets voor je betekenen.
Dit is natuurlijk de wereld op zijn kop.
Coolblue is verantwoordelijk, Coolblue heeft de bewijslast.
Het is dan ook ongekend brutaal om dit bij mij neer te leggen. Als er gekozen zou worden dat er getekend moest worden, hadden we bewijs gehad. Coolblue kiest hier (bewust) niet voor, nu moet ik het bewijzen? Onzin.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn geld terug.