Klacht: Pakketje niet ontvangen – track en trace niet meer actief

op 23 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb donderdag 20-7-2017 iets besteld bij de webshop van de Hema. Ordernr bij Hema : 5-43196100. Ik kreeg dezelfde avond bevestiging dat mijn pakketje vrijdagmiddag 21-7-2017 bezorgd zou worden door DHL (Parcel Nederland). De track en trace code was 3SHEM8928893101. De code was t/m zaterdag 22-7-2017 actief. Op vrijdagmiddag stond er status “verhinderd” bij. Op zaterdag werd de status “planning wordt gemaakt”. Vandaag (zondag 23-7-2017) is de code niet meer actief. Ik heb GEEN pakketje ontvangen. Vrijdag en zaterdag heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van de Hema. Zij zouden me op de hoogte houden. Ik heb niks van hen vernomen. Ik heb op vrijdagavond via Twitter contact gehad met DHL. DHL meldde mij dat ik de track en trace code moet volgen voor het opnieuw te plannen aflevermoment. Op zaterdag is niet gereageerd op mijn nieuwe Twitter vraag. MAW ik krijg van beide partijen geen fatsoenlijk antwoord of oplossing. Kunnen jullie mij helpen ?

Als ik mijn pakketje ontvangen heb of mijn geld van de bestelling volledig terug ontvangen heb.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lcimmermans