Klacht: pakketje niet bezorgd, zeer slechte klantenservice

op 07 februari 2018 over Postmasters in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 21-12 heb ik een retourzending gedaan. Waarde e50. Op 11-1 eerste keer met postmasters contact: waar is mijn pakketje? Reageren niet via de site. Uiteindelijk email adres van CEO achterhaald, wel toezeggingen maar geen inhoudelijke reactie. Waar is mijn pakketje en hoe krijg ik het geld van de retourzending op mijn rekening? Na wel 10 mail krijg ik nu een mail dat mijn pakketje ligt in Wormerveer, 1 uur rijden van mijn woonplaats. Maar ik wil dat ze het geld van de retourzending vergoeden. Ze reageren niet op mail, hebben een mail adres support @ waar je niet op kan reageren en hebben geen tel nr.

Gewenste Oplossing:

als zij het geld van de retourzending vergoeden, met excuses voor de zeer slechte klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postmasters over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door T Tabak