Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 19 september 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Beste Greetz,

Ik heb 18 september iets besteld en het was allemaal goed geregeld en kreeg een email dat het vandaag, 19 september zou aankomen tussen 10:00 en 14:00. In die tijd was het niet gekomen, dus stond er nog een tijd bij. Tussen 08:00 en 20:00. Het is nu alweer een tijdje later en het is nog steeds niet aangekomen. Ik heb op het internet veel klachten gelezen over het bedrijf Packs en dat het pakketje nooit aankomt als het via hun gaat.

Zou graag willen weten of het nog aan gaat komen en waar mijn pakketje nu is?

Met vriendelijk groet,
Solange Groenhuijzen

Als ik weet waar het pakketje nu is, en wanneer het dan wel echt aan komt ben ik tevreden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 20 september 2017 om 09:47 geantwoord

Beste Solange,

Bedacht voor je berichtje. Ik zie dat Packs het helaas niet gered heeft gisteren. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik heb zojuist met Packs gebeld en je pakketje wordt vandaag alsnog uitgeleverd. Omdat dit een dag te laat ik heb ik direct de verzendkosten teruggestort. Ik begrijp dat het niet fijn is om de negatieve berichten over Packs te lezen. Ik hoop echter wel dat je van mij wilt aannemen dat helaas vaak alleen de negatieve ervaringen en niet de positieve worden geplaatst. Dit geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Uiteraard maakt dat het niet minder vervelend voor jou en voor ons dat het met jou bestelling toch niet direct goed is gelopen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Greetz Katia

Alle klachten die gemeld zijn door solangegroenhuijzen