Klacht: Pakketje kwijt

op 23 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste Dynalogic en overige meelezenden,

Dinsdag 19 juli 2016 zou er bij mijn een pakketje bezorgd worden.
Nu was ik rond het tijdstip dat deze geleverd zou worden (werd per sms aangegeven) gewoon thuis.
Echter heb ik geen bezorger aan de deur gehad, dus ik dacht ’s avonds, laat ik eens kijken online hoe het ermee staat.
Tot mijn schrik/verbazing zie ik dat mijn pakketje is aangenomen door een “dhr jansen” met een digitale handtekening op nota bene mijn adres.
Nergens staat vermeld dat het op een ander huisnummer afgegeven zou zijn, ook heb ik geen briefje in de brievenbus ontvangen waarop staat op welk nummer het pakketje dan wel afgeleverd is.

Dinsdagavond meteen een mail gestuurd naar Dynalogic omdat ik mijn pakketje uiteraard graag wil ontvangen. Hier heb ik tot op heden geen antwoord op mogen ontvangen.

Vrijdag 22 juli 2016 maar eens telefonisch contact opgenomen (a 0,45 euro per minuut), wat dus al snel neerkomt op zo’n 9 euro voor het gesprek. Zij zagen hetzelfde in het systeem en konden de koerier niet telefonisch bereiken. Ik zou dezelfde dag nog teruggebeld worden. Dit is helaas niet gebeurd.

In de tussentijd heb ik een onderzoekje ingesteld bij mij in de buurt, helaas woont hier werkelijkwaar geen een met de achternaam Jansen.
Ik vermoed daarom ook dat het pakketje ergens afgegeven is en dat de bezorger zelf een voor de hand liggende naam heeft ingevuld. Mocht dit niet zo zijn hoor ik erg graag waar “dhr jansen” zou moeten wonen.

Ik hoor graag van jullie en ontvang graag mijn pakketje of de waarde van het pakketje met een excuses op mijn bankrekening.

R. Klijnstra

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje krijg en te horen krijg hoe dit mis is gegaan. Mocht het pakketje echt kwijt zijn ontvang ik graag z.s.m. de waarde van mijn pakketje via jullie verzekering terug op mijn bankrekening.

Ook zou het fijn zijn om nu eens (kosteloos) contact met jullie te krijgen. Ik heb een mail gestuurd en een keer gebeld (a 0,45 per minuut), dat ga ik uiteraard niet een tweede keer doen voor een pakketje die ik al lang had moeten ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geachte heer Nijhuis,

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Ik heb direct contact opgenomen met mijn collega's van Chauffeurssupport. Zij hebben de koerier nagevraagd of deze meer informatie had betreffende uw levering. Het enige wat zij konden aangeven, is dat als er een burenlevering had plaatsgevonden, u een briefje in de bus had moeten hebben met meer informatie. Ik begrijp uit u verhaal dat dit niet het geval is.

Ik zie dat u ons ook een mail heeft gestuurd met dit verhaal. Deze heb ik doorgezet naar een speciale afdeling die Schade en Vermissingen behandelen. Zodra wij hier een terugkoppeling op hebben, zullen wij u per mail verder informeren.

Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door ryklijn