Klacht: Pakketje bij de deur achter gelaten

op 21 april 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb bij greetz een mooie mok met kaart besteld. Met de bestelling zelf is gelukkig niks mis, alleen de pakketbezorger heeft het pakketje voor de deur neer gezet zonder ook maar een briefje in de bus te doen. Er had dus van alles met mijn pakketje kunnen gebeuren aangezien ik hier pas uren later achter kwam.

Ik wil graag een passende oplossing, en niet alleen een kortingsbon.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 21 april 2017 om 19:36 geantwoord

Hi Lisa,
Bedankt voor je melding.
Het is zeker niet de bedoeling dat een koerier het pakketje voor de deur heeft neer gezet, dit mag nooit gebeuren. Onze excuses hiervoor.
Uiteraard zullen wij dit gaan navragen waarom dit gebeurd is en zal dit besproken worden met de koerier.
Voor het ongemak kunnen we je aanbieden om de verzendkosten aan je te vergoeden, dit kunnen we uiteraard doen middels een kortingscode.
We horen het graag van je.
Greetz,
Eline

Heeft op 22 april 2017 om 14:37 geantwoord

Zoals eerder vermeld vind ik een oplossing door middel van een kortingscode niet prettig. Ik ben niet van plan om nog een bestelling bij greetz te plaatsen.

Bericht van Greetz.nl

5 maanden geleden - Beste Lisa, bedankt voor je bericht. We begrijpen je teleurstelling. We pakken dit intern ook zeker op met de koeriersdienst zodat dit niet nogmaals voorkomt. We zullen een uitzondering maken en je verzendkosten terugstorten. Dit kun je binnen vijf werkdagen op je rekening verwachten. Nogmaals onze excuses. Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door Lisatje