Klacht: Pakketbezorger hier in de buurt is echt een ramp.

op 23 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakketbezorger die bij mij sinds een paar maanden bezorgd, is echt een ramp. Daarvoor was een goede bezorger. Wat er nu bijvoorbeeld gebeurt is: een pakket is donderdag verzonden, en had dus vrijdag aangeboden moeten worden. Dat is waarschijnlijk ook gebeurt maar niet zeker. Vrijdag zat er namelijk geen briefje in de bus, maar kon ik wel op de site zijn dat hij langs geweest zou zijn. Ik heb vervolgens de bezorging gewijzigd naar het postkantoor, daar zou het dan op zaterdag moeten liggen. Vervolgens lag er op zaterdag geen pakje op het postkantoor. Wel was er zaterdag een (compleet ander verhaal) pakje aangeboden bij mij thuis, en daarvan lag er wel een briefje in de bus. De bezorger kon dus zaterdag wel bij mij thuis komen, maar blijkbaar niet bij het postkantoor. Vervolgens is het pakje maandag (vandaag) ook nog niet naar het postkantoor gebracht, maar staat er op de site dat hij daar dinsdag vanaf 16:00 uur ligt. Dat is dus 5 dagen na de bezorging heb ik (hopelijk) dan mijn pakketje. Wat een ramp bezorger, echt geen idee waar die mee bezig is. Overigens heeft deze zelfde bezorger nu al 3x iets vergelijkbaar gedaan. Bijvoorbeeld gewoon niet op komen dagen terwijl op de site stond dat hij zou komen, en dan de volgende dag, om 21:45 aankomen..

De bezorger er op wijzen dat dit echt niet langer kan. Hou je aan je bezorgtijden. De vorige bezorger kon zich altijd aan de planning houden en kwam meestal zelfs al 11:00 uur in de ochtend.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem888