Klacht: Pakket zogenaamd niet aangekomen en betaling niet verwerkt.

op 10 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Na een bestelling te hebben ontvangen, heb ik een gedeelte dezelfde dag nog retourneert. Ik had nog helemaal geen verzendbevestiging met factuur gekregen dus heb gebeld naar de klantenservice welk betalingskenmerk ik kon gebruiken om het geld voor de afgenomen spullen over te maken en heb dit ook gelijk gedaan. Na 2 weken kreeg ik eindelijk de verzendbevestiging met factuur van de bestelling die 2 weken geleden alweer getourneert was. Maar weer even gebeld om te vragen hoe het zat. “Wij hebben nog geen betaling doorgevoerd hoor!” Na een half uur zoeken, toch mijn betaling gevonden en deze doorgevoerd in mijn account. “Dan blijft er nog een bedrag open staan dat nog betaald moet worden” zei de medewerker. Ik uitgelegd dat ik dat gedeelte al lang retour had gestuurd maar volgens de medewerker was dat pakket nooit retour gekomen terwijl ik met de track en trace-code had gezien dat het pakket al lang aangekomen was. De medewerker vroeg mij of ik de track en trace-code nog had maar die heb ik weggegooid nadat ik had gezien dat het pakket aangekomen was. Lijkt mij logisch?! Nee, ik had moeten wachten op een mail van h&m. Met andere woorden, het pakket is aangekomen volgens post nl, dus waarschijnlijk kwijt geraakt bij h&m zelf en dan zou ik op moeten draaien voor de kosten. Tevens klopt het factuur dat dus een paar weken te laat pas binnen kwam was ook niet. Ik hoop dat dit netjes opgelost gaat worden want anders zijn ze een goede klant kwijt!!

Dat mijn retour en betaling verwerkt worden en er geen bedragen meer open staan op mijn account.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dvroekel