Klacht: pakket zoek bij Bonprix

op 25 november 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling gedaan (vooraf betaald, 263,91) op 20-11, zou 22-11 worden bezorgd maar kwam niet. Vaak getelefoneerd met bonprix, wordt aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk kom ik er op 24-11 achter (doordat ik contact zoek met post.nl) dat het pakket nooit is aangeleverd aan de vervoerder. Het pakket is dus bij Bonprix zelf zoekgeraakt. Ik wil mijn geld terug maar dat is niet mogelijk. Ik krijg alleen maar medewerksters aan de telefoon van de serviceafdeling en die zeggen dat ze met mij meeleven maar kunnen niets doen. Ik moet wachten tot het pakket is gevonden, dan wordt het alsnog naar mij gestuurd, dan kan ik het terugsturen en als zij het dan weer hebben ontvangen krijg ik mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil z.s.m. mijn geld terug zodat ik gewoon naar de winkel kan gaan en wel direct mijn betaalde artikelen kan meenemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 26 november 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Ik bedank u voor uw bestelling van 20 november.
Ik stel vast dat uw pakket momenteel onderweg is en in handen van PostNL werd gegeven op 26 november. Uw pakket zal binnenkort bezorgd worden.

Mocht u op het ogenblik van de levering afwezig zijn, dan zal de bezorger een bericht in uw brievenbus nalaten en het pakket bezorgen in het dichtstbijzijnde postkantoor of PostNL afhaalpunt.

Wenst u het pakket niet meer te ontvangen, nodig ik u uit het pakket te weigeren bij de levering.

Ik bied u mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Het team van bonprix.

Heeft op 27 november 2016 om 14:09 geantwoord

Ik heb geen keuze dan hiermee akkoord te gaan. Het pakket heb ik inmiddels geweigerd aan de deur en ik moet dus afwachten wanneer men mijn geld terugbetaald. Wat mij bij deze gang van zaken zo woedend heeft gemaakt is de communicatie. De medewerksters van de klantenservice waren niet eerlijk. Vanaf het begin (dinsdag) was duidelijk dat mijn pakket, door computerstoring, niet was overhandigd aan de verzender. Er werd echter steeds tegen mij gezegd dat het pakket morgen, overmorgen, volgende week, wel zou komen. Één van de medewerksters zei donderdagmiddag dat ik maar contact moest opnemen met Post.nl want het pakket zou daar zijn zoekgeraakt. Ik kreeg geen code, ik moest mijn adres maar opgeven. Dit heb ik gedaan, ben zeer goed te woord gestaan door medewerker van Post.nl die voor mij de code opzocht en ook uitzocht waar het pakket was. Toen bleek (wat men bij bonprix allang wist) dat mijn pakket helemaal niet was overhandigd. Toen ik daarna, uiteraard woedend, weer terug belde vertelde de medewerkster dat inderdaad het pakket door een computerstoring niet was aangeboden. Men was op dit moment aan het uitzoeken waar de desbetreffende pakketten waren. Zij kon niet zeggen hoe lang dit zou duren en wanneer deze alsnog aan mij werden verzonden. Pas als ik het pakket zou retourneren en zij het hebben ontvangen wordt de terugbetaling in gang gezet. Ik was dus vanaf dinsdagavond aan het bellen en donderdagavond kwam ik er zelf achter waarom het pakket niet werd bezorgd.
Bovendien kom je telefonisch niet verder kan de klantenservice. Zij kunnen je niet doorverbinden en je wordt ook niet teruggebeld. Ik heb een aantal keren gevraagd; \\\\\\\"zoek het nou eens goed uit en bel mij dan terug\\\\\\\". Kan niet! \\\\\\\"Verbind mij dan door met iemand die mij wel antwoord kan geven\\\\\\\". Kan niet! Kortom, als je een bestelling wil doen zijn zij bereikbaar, zodra er iets mis gaat is niemand bereikbaar. Zeer frustrerend! Het zou veer beter zijn verlopen als iemand van Bonprix met mij contact op had genomen om uit te leggen wat er precies aan de hand was. Communicatie is zo belangrijk en dit ontbreekt bij Bonprix!
Ik heb besloten om nooit meer iets te bestellen bij bonprix en laat dit aan zoveel mogelijk mensen weten.

Alle klachten die gemeld zijn door Noorland