Klacht: Pakket wordt “ergens vandaag” nooit bezorgd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Track Trace:
5 mei: uw pakket wordt vandaag bezorgd. Geen levering
7 mei: Uw pakket wordt ergens vandaag bezorgd. Opnieuw geen levering.

Bellen met de klantenservice “Dit gesprek kost €1 per gesprek. Wij verbreken nu de verbinding.”

Kortom, geld weg, pakket weg en betalen om te horen dat de verbinding verbroken wordt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket eindelijk bezorgd is en de kosten voor het verbreken van de verbinding vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door just_w