Klacht: pakket werd via de achterdeur gebracht

op 11 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De meneer van de pakketdienst stond ineens in de achterdeur opening.
Was niet via de voordeur gekomen.
Het is een kleine moeite om de auto op de parkeerplaats te parkeren en dan naar de voordeur te lopen.
Je kunt met de auto niet pal voor de deur parkeren.
Ik vond dit erg storend dat er zomaar ineens iemand in de deuropening staat met het pakketje.
Ik hoop dat dit niet vaker meer gaat gebeuren.

Mvg,

Petra van den Hurk

Als ze gewoon via de voordeur aanbellen.
Dit lijkt mij dat dat logisch is maar het bebeurd niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:49 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door petravandenhurk