Klacht: Pakket werd niet mee geladen in de vrachtwagen

op 26 mei 2017 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag tussen 16:00 uur 19:00 uur mijn pakket bezorgd krijgen. Helaas word ik om 14:02 gebeld, dat mijn pakket vandaag niet bezorgd kan worden. Ik heb mensen die morgen mijn laminaat komen leggen, zodat ik zondag 28 mei kan verhuizen. Ik moet dat nu allemaal afzeggen. Ik moet mijn sleutels 29 mei inleveren van me andere woning.

Nu word mij verteld dat het morgen bezorg gaat worden, maar dat kan niet voor 10 uur in de ochtend.

Ik ben tevreden als ze vanavond nog mijn pakket bezorgen, of morgenochtend voor 10 uur. Anders vind ik dat Post Nl de kosten van de laminaat leggers moet vergoeden. Want ze gaan mij kosten in rekening brengen voor het afzeggen van de afspraak minder dan 24 uur van te voren.

hoe moet ik dat nu oplossen met de verhuizing?

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 06 juni 2017 om 09:42 geantwoord

Beste Sulirayna Navarro,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover op tijd wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

[email protected] Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Snaynavarro