Klacht: Pakket voor de voordeur neergezet

op 07 juli 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een klacht over de aflevering door DHL van een ZooPlus pakket. Het pakket dat ik besteld had stond voor de voordeur, voor iedereen toegankelijk om weg te nemen. Volgens DHL zou bij afwezigheid een briefje worden achtergelaten waarin informatie zou staan hoe je een nieuwe afspraak kan maken. Dit was dus duidelijk niet het geval. Ik vind het sowieso vreemd dat je bij de eerste levering al niet kan aangeven dat je dan niet aanwezig kunt zijn. Maar nog vervelender vind ik het als het gewoon buiten neergezet wordt. Ook afleveren bij de buren accepteer ik niet.

Afspraken moeten worden nagekomen. Dus bij afwezigheid van mij of mijn partner moet het pakket niet afgeleverd worden. Een andere optie is dat je direct al kan aangeven dat je niet aanwezig kan zijn op het door DHL gekozen tijdstip.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BozeKlantUitArnhem