Klacht: Pakket verloren

op 17 februari 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 29/01 bestel ik bij cameranu.nl een lacie hdd en betaal opvoorhand
Verzending via UPS . Nadat ik na een week nog steeds geen pakje ontvangen had UPS gecontacteerd . Reactie .. ow dat is niet normaal dan moeten we een onderzoek starten … Ja fijn en dan , jullie hebben het pakje verloren en ik heb die schijf dringende nodig , graag 1 schadevergoeding voor het verloren pakket en 2 schadevergoeding voor de abnormale wachttijd , verlies van vertrouwen en voor het feit dat ik zelf moet zorgen dat UPS intern moet onderzoeken dat ze zelf iets kwijtspelen ?? Er is geen derde partij in het spel :
Brussels, Belgium 11/02/2013 9:42 Traceerverzoek / Claim afggvn
Drachten, Netherlands 29/01/2013 19:30 Vertrekscan
29/01/2013 18:55 Herkomstscan
29/01/2013 17:09 Afhaalscan
Netherlands 29/01/2013 4:39 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Excuses , een nieuwe levering en een schadevergoeding van UPS of camerNU.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ytrez

8 jaren geleden - Ondertussen dit bericht van Cameranu gekregen : Wij gaan vandaag het pakket aan u vergoeden. Een nieuwe lacie schijf gaat vandaag naar u toe. Als het eerste pakket toch nog bij u terecht komt, laat het dan aan ons weten! Helaas wel opnieuw verzonden met UPS , dus wordt zeker vervolgd ...

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:52 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ytrez