Klacht: Pakket verloren

op 17 februari 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29/01 bestel ik bij cameranu.nl een lacie hdd en betaal opvoorhand
Verzending via UPS . Nadat ik na een week nog steeds geen pakje ontvangen had UPS gecontacteerd . Reactie .. ow dat is niet normaal dan moeten we een onderzoek starten … Ja fijn en dan , jullie hebben het pakje verloren en ik heb die schijf dringende nodig , graag 1 schadevergoeding voor het verloren pakket en 2 schadevergoeding voor de abnormale wachttijd , verlies van vertrouwen en voor het feit dat ik zelf moet zorgen dat UPS intern moet onderzoeken dat ze zelf iets kwijtspelen ?? Er is geen derde partij in het spel :
Brussels, Belgium 11/02/2013 9:42 Traceerverzoek / Claim afggvn
Brussels, Belgium 08/02/2013 8:21 Traceerverzoek / Verloren pakket traceren
Brussels, Belgium 30/01/2013 8:09 Wordt afgeleverd
30/01/2013 6:18 Aankomstscan
Herne-Boernig, Germany 30/01/2013 2:19 Vertrekscan
Herne-Boernig, Germany 29/01/2013 23:45 Aankomstscan
Apeldoorn, Netherlands 29/01/2013 21:45 Vertrekscan
29/01/2013 20:45 Aankomstscan
Drachten, Netherlands 29/01/2013 19:30 Vertrekscan
29/01/2013 18:55 Herkomstscan
29/01/2013 17:09 Afhaalscan
Netherlands 29/01/2013 4:39 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Gewenste Oplossing:

Excuses , een nieuwe levering en een schadevergoeding van UPS of camerNU.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ytrez

8 jaren geleden - Ondertussen dit bericht van Cameranu gekregen : Wij gaan vandaag het pakket aan u vergoeden. Een nieuwe lacie schijf gaat vandaag naar u toe. Als het eerste pakket toch nog bij u terecht komt, laat het dan aan ons weten! Helaas wel opnieuw verzonden met UPS , dus wordt zeker vervolgd ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ytrez