Klacht: Pakket verkeerd geleverd

op 13 mei 2020 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
mijn pakket is door Jysk in jullie handen gegeven.
mijn pakket is geleverd, ergens met een bewijs van foto maar niet op het adres waar ik heb gevraagd.
ik belde jullie op maar bi post NL kreeg ik het adres niet van mijn pakketje waar het stond. dit door privacy, wat dan met mijn pakket ????
helemaal niet tevreden over deze service. geen hulp, geen info en pakket kwijt!!!!!!!!!!
ik moet zelf uitzoeken waar mijn pakket heen is gegaan… in mijn documenten staan de juiste gegevens dus de fout ligt niet bij mij. na lle gegevens aan telefoon te geven krijg ik nog het adres niet .
ik betaal extra bij om dit te laten leveren en dan nog is het verdwenen.

als ik een adres kreeg om mijn pakket op te halen!
of dat het pakket opgehaald wordt en naar mijn adres wordt gebracht !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 19 mei 2020 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw Daneels,

Onze excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven.

Uw pakket is per ongeluk op een verkeerd adres geleverd. Onze bezorger haalt uw pakket daar vandaag, dinsdag 19 mei, op en levert deze vervolgens alsnog bij u af.

Voor verdere vragen kunt u ons op werkdagen bereiken van 07.00 uur tot 19.00 uur via het telefoonnummer 0032- 37600519.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Kate060892