Klacht: pakket verkeerd bezorgd

op 13 oktober 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag is er een pakket verkeerd bezorgd.
Wij kregen een mail dat we het pakket hadden ontvangen om 14.45 uur, echter wij hadden geen pakket ontvangen. Toen we belden naar UPS kreeg het bedrijf dat het pakket had verzonden de schuld. Zij hadden het verkeerde adres op het pakket geschreven, echter in alle mails en op de factuur staat het goede adres. Wij moesten toen het bedrijf gaan bellen, dit was Nikkel-art. UPS wilde ons niet helpen, zij hadden het goed gedaan. Maar wij hadden geen pakket, dit was fotobehang, de behanger zou de volgende dag komen.
In de mail stond dat het pakket aan de balie was afgeleverd, wij hebben toen winkels en afleverpunten gebeld, met de vraag hebben jullie een pakket ontvangen, niemand. Pas later in de middag kwamen we er achter, door verder te bellen en te zoeken, dat het pakket bij onze overburen is afgeleverd, gewoon op nummer 2, niet op nummer 1. (andere postcode) Wel dezelfde achternaam. De bezorger van UPS had dus een fout gemaakt, wij hebben tweemaal een mail gestuurd naar UPS geen enkele reactie ontvangen. Blijkbaar kunnen bezorgers geen fouten maken????

Gewenste Oplossing:

Als er een reactie komt vanuit UPS met een excuus, meer vragen we niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door janwillemgiesen