Klacht: pakket verkeerd bezorgd

op 13 oktober 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag is er een pakket verkeerd bezorgd.
Wij kregen een mail dat we het pakket hadden ontvangen om 14.45 uur, echter wij hadden geen pakket ontvangen. Toen we belden naar UPS kreeg het bedrijf dat het pakket had verzonden de schuld. Zij hadden het verkeerde adres op het pakket geschreven, echter in alle mails en op de factuur staat het goede adres. Wij moesten toen het bedrijf gaan bellen, dit was Nikkel-art. UPS wilde ons niet helpen, zij hadden het goed gedaan. Maar wij hadden geen pakket, dit was fotobehang, de behanger zou de volgende dag komen.
In de mail stond dat het pakket aan de balie was afgeleverd, wij hebben toen winkels en afleverpunten gebeld, met de vraag hebben jullie een pakket ontvangen, niemand. Pas later in de middag kwamen we er achter, door verder te bellen en te zoeken, dat het pakket bij onze overburen is afgeleverd, gewoon op nummer 2, niet op nummer 1. (andere postcode) Wel dezelfde achternaam. De bezorger van UPS had dus een fout gemaakt, wij hebben tweemaal een mail gestuurd naar UPS geen enkele reactie ontvangen. Blijkbaar kunnen bezorgers geen fouten maken????

Als er een reactie komt vanuit UPS met een excuus, meer vragen we niet!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:50 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door janwillemgiesen