Klacht: Pakket vast in transit

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Hubers, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending naar Engeland heeft verstuurd maar dat deze nog steeds niet is aangekomen. Ik zou graag voor u mee willen kijken naar de zending. Zou ik de track en trace code van de zending mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht buffeltje89

4 maanden geleden - 3SKAAG2954727

Heeft op 22 september 2017 om 14:11 geantwoord

Geachte heer Hubers,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waarom uw pakket nog niet is aangekomen bij de geadresseerde in het Verenigd Koninkrijk. Graag informeer ik u hierover. De overkomstduur voor een pakket naar het Verenigd Koninkrijk is 2 tot 3 werkdagen. Dit is echter wel een gemiddelde en geen garantie, een zending kan een enkele keer langer onderweg zijn. Volgens de track&trace informatie is de zending op dit moment nog niet aangekomen, voor nieuwe updates in de scans zijn we echter wel afhankelijk van de buitenlandse postorganisatie. Omdat een zending een enkele keer langer onderweg kan zijn dan de gemiddelde overkomstduur adviseer ik u contact met ons op te nemen wanneer de zending op 26 september nog niet is bezorgd bij de geadresseerde. Vanaf die datum is het mogelijk om een onderzoek te starten en uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan ondervindt.

Alle klachten die gemeld zijn door buffeltje89