Klacht: Pakket vandaag nodig

op 27 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 december 2017 om 06:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Helaas is het soms mogelijk dat een chauffeur geen wisselgeld heeft, echter via onze Klantenservice kunt u altijd een betaling op een andere manier voldoen. Zij kunnen ook in vele gevallen een 22 leverpoging op dezelfde dag voor u aanvragen.

Uw pakket zal vandaag weer bij u aangeboden gaan worden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marleyvl_