Klacht: Pakket van Ikea niet geleverd via Post NL

op 31 augustus 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 toppers gekocht en betaald. Waren niet op voorraad bij Ikea Amersfoort.
Dus afspraak gemaakt voor levering via Post NL donderdag 30 augustus.
Tot op heden niets ontvangen. Volgens Post NL is de bezorger onderweg.
Eerst op ons thuisadres, hele avond gewacht. Niemand geweest. Vrijdag 31 augustus pakket niet afgeleverd. Wederom volgends. Post NL bezorger onderweg.
Het is nu vrijdag 30 augustus 21:00 uur.Nog steeds niets ontvangen.
Bij Ikea Amersfoort klantenservice geweest. Wil niets doen. Probleem ligt. Bij Post NL. Zelf oplossen en geen geld terug.
Schandalig,,,,,!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug van Ikea!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Knoopie65