Klacht: Pakket teruggestuurd naar verzender omdat extra@home het pakket in het distributiecentrum is kwijtgeraakt

op 03 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld en deze zou woensdag 26 juli aangeboden worden door extra@home. Avond ervoor een bevestigingsmail ontvangen met dat het pakket in de ochtend tussen 08:45 en 11:45 uur wordt bezorgd en nog een verwachte levertijd tussen 10:05 en 10:35 uur. De hele dag thuisgebleven en geen bezorger aan de deur.

Volgende dag contact opgenomen met de chat van extra@home en daarin werd verteld dat het pakket was gesorteerd maar dat het volgende bezorgmoment nog onbekend was. Vrijdags de helpdesk gebeld en daarin bleek dat het pakket “kwijt” was en dat waarschijnlijk de code niet gescand kon worden. De medewerker ging handmatig het pakket opzoeken in het distributiecentrum en zou mij contacten, indien het pakket gevonden was. Maandagochtend had ik nog steeds niets ontvangen en heb ik wederom de helpdesk gebeld. Het pakket was teruggevonden en kon weer ingepland worden. Aangezien ik zelf dinsdag en woensdag niet thuis was heb ik de aflevering op donderdag ingepland.

Woensdagavond een SMS met het bericht dat mijn artikelen op 3-8-2017 worden bezorgt. Op donderdag ochtend om 07.00 uur een SMS met dat ze vandaag de bestelling bezorgen en dat online de status gevolgd kan worden. Ook een mail ontvangen dat de bezorger tussen 15:15 en 18:15 uur voor de deur zullen staan. Aan het eind van de ochtend werd ik door Extra@home gebeld, dat mijn pakket retour is gestuurd, omdat deze meer dan 5 werkdagen in het distributiecentrum heeft gestaan!!!! Kortom weer een dag voor niets thuis en nog steeds geen pakket.

Ik vind het niet netjes om een klant verkeerd voor te lichten en zelfs op de dag van levering nog te zeggen, dat deze niet verstuurd gaat worden.

Tevreden indien product op een correcte wijze wel wordt bezorgd inclusief tegemoetkoming.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

1 maand geleden - Beste meneer Cederhout, Bedankt voor uw melding. Om te achterhalen waar uw pakket is gebleven, doen we navraag bij het depot. Bij een reactie op deze navraag, ontvangt u een terugkoppeling. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke goet, Extra@Home Klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Beste meneer Cederhout,

Helaas is gebleken dat uw bestelling retour is verzonden naar de afzender. De afzender heeft op 10-8-2017 gebeld met Extra@Home voor het opvragen van de status van dit pakket. Deze is op de hoogte van de retourzending.

Onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:59 geantwoord

Het terugsturen van de bestelling naar de afzender was reeds bekend en dat wist de afzender ook. Daarnaast is ruim een week later het pakket ook nog niet terug bij de afzender, ook na verschillende telefoontjes van de afzender richting Extra@home.

De afhandeling van deze klacht is niet het bieden van een oplossing, maar het herhalen van wat er in de klacht staat.

Alle klachten die gemeld zijn door Rik-