Klacht: Pakket staat op geleverd maar is niet geleverd

op 19 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede keer krijg ik een pakket via DPD toegestuurd, twee keer gaat het mis. De eerste keer ontving ik geen track en trace code. Was de bezorger schijnbaar te beroerd om een briefje in de brievenbus te doen, en wist ik dus niet dat mijn pakket überhaupt ergens bezorgt was. Via contant met de klantenservice van mijn verzender kon ik gelukkig achterhalen waar mijn pakket was. Nog net op tijd kon ik mijn pakket ophalen voordat het teruggestuurd zou worden.

Dit keer, heb ik een code. En die geeft aan dat mijn pakket bezorgd is. Wat knap is, want ik ben de hele dag thuis geweest. Al helemaal op het tijdstip waarop gezegd wordt dat het bezorgd is. Maar er is helemaal niemand aan de deur geweest, er is zelfs niet aangebeld. Dus ik was automatisch naar mijn DPD punt gelopen. De vorige keer was het immers ook zonder pardon daar bezorgd. Lekker brutaal. Maar nee hoor, geen pakket op mijn naam.

Vandaag dus maar de klantenservice gebeld. Nee hoor, het is echt bij mij bezorgd. Nee dat is het dus niet. Dan moet u contact opnemen met uw verzender. Maar dit is al de tweede keer mevrouw, zou u niet eens een aantekening maken bij uw bezorger. Nee de verzender moet dus een onderzoek instellen naar een bezorger van DPD. Lijkt me nogal omslachtig, zeker omdat zij verantwoordelijk zijn voor het vervoer.

Mega vervelende app. Waar je niet kan zien waar iets bezorgd is.
Bezorgers die niet eens aan huis komen maar gewoon ergens je pakket afgeven zonder briefje
Bezorgers die vervolgens je pakket überhaupt niet meer leveren maar wel als bezorgd noteren.

Belabberd!

Wanneer mijn pakket terecht is.

Alle klachten die gemeld zijn door Dovanson