Klacht: pakket spoorlos

op 18 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

er werd door de verkoper een pakket verzenden met tracknr – nu is het pakket spoorloos ????? na telefonisch kontakt met ups zal het nog een week duren eer het pakket kan gevonden worden wegens ‘te veel werk’ ?????? volgens vele ups punten werken er bij ups een stel idioten -dus aan ups klaar de zaak nekeer uit – de zaak word naar de knoppen gedaan

oplossing -grote kuis houden bij het personeel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door jeeperkes