Klacht: pakket spoorlos

op 18 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er werd door de verkoper een pakket verzenden met tracknr – nu is het pakket spoorloos ????? na telefonisch kontakt met ups zal het nog een week duren eer het pakket kan gevonden worden wegens ‘te veel werk’ ?????? volgens vele ups punten werken er bij ups een stel idioten -dus aan ups klaar de zaak nekeer uit – de zaak word naar de knoppen gedaan

Gewenste Oplossing:

oplossing -grote kuis houden bij het personeel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeeperkes