Mijn Klacht:
Ik heb mijn bestelling van AliExpres retour gestuurd (11-09) met het retour ticket van de verkoper. Nu is mijn pakket spoorloos. Ik krijg mijn geld niet terug. De experts van AliExpres, zeggen gewoon: pakket is niet aangekomen in magazijn, dus kunnen we niets voor U betekenen. Ik heb met DHL contact opgenomen en kreeg als antwoord dat ik maar contact moest opnemen met AliExpres, want zij weten dat zie in dit soort situaties contact moeten opnemen met DHL. Ik heb mijn bezwaar ingediend bij AliExpres, met printscreens van de verzendstatus, maar zoals verwacht, kunnen ze wederom niets voor me betekenen. Ik moet maar met een verzendlabel en met de officiële leveringsvoorwaarden opnieuw contact opnemen met hun experts. Hoe kom ik nu in hemelsnaam aan een nieuw verzendlabel??? Kan dit niet opnieuw ophalen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn geld op de rekening heb staan.
