Klacht: Pakket retour gestuurd naar NL-AE Platinastraat 71, 2718ST Zoetermeer maar is spoorloos

Bulij op 12 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn bestelling van AliExpres retour gestuurd (11-09) met het retour ticket van de verkoper. Nu is mijn pakket spoorloos. Ik krijg mijn geld niet terug. De experts van AliExpres, zeggen gewoon: pakket is niet aangekomen in magazijn, dus kunnen we niets voor U betekenen. Ik heb met DHL contact opgenomen en kreeg als antwoord dat ik maar contact moest opnemen met AliExpres, want zij weten dat zie in dit soort situaties contact moeten opnemen met DHL. Ik heb mijn bezwaar ingediend bij AliExpres, met printscreens van de verzendstatus, maar zoals verwacht, kunnen ze wederom niets voor me betekenen. Ik moet maar met een verzendlabel en met de officiële leveringsvoorwaarden opnieuw contact opnemen met hun experts. Hoe kom ik nu in hemelsnaam aan een nieuw verzendlabel??? Kan dit niet opnieuw ophalen.

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn geld op de rekening heb staan.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2020 om 13:28 geantwoord

Goedemiddag.

Wat vervelend dat uw zending niet retour is gekomen bij de afzender en dat zij hierin niet verder kunnen helpen. Echter is het zo dat wanneer u een retourlabel gehad van AliExpress zelf, u dit label wellicht bij hen kunt opvragen. Wij kunnen u geen nieuw label opsturen helaas. Dit zal echt via hen moeten verlopen. Zij kunnen dit dan vervolgens weer met ons oppakken verder.

Ik hoop dat u zo snel mogelijk meer weet over de zending.

Emiel

Bulij

Heeft op 13 oktober 2020 om 04:55 geantwoord

Ik snap ook dat ik dit via hun moet regelen. Alleen de grote fout ligt bij DHL. Waarom is mijn pakket niet daar waar het moet zijn, namelijk bij het retour adres. Het pakket is bij DHL zoek geraakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Bulij