Klacht: Pakket proppen in brievenbus

op 05 april 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje van yves rocher ontvangen, de bezorger heeft onze brievenbus op een of andere manier open gemaakt, het is een bus aan de weg, niet de groene maar een eigen metalen bus met brievengleuf. Vervolgens het doosje erin gepropt en de bus weer gesloten. Resultaat: een verbogen slot, de beugel onderin de bus is verbogen en een beschadigd pakket. Dit gebeurde op donderdag 28 maart. Na een klacht bij YR kreeg ik een klein goedmakertje toegezonden in, je raad het al:in een doosje, ook deze is gisteren 4 april op dezelfde manier in de brievenbus gepropt. Ik ben woedend, bus ontzet en wie betaald een nieuwe?

Grote excuses van de bezorger en van selektvracht ontslag van deze bezorger. Dit kan echt niet!!! En als ik mijn zin doe, een nieuwe brievenbus.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 april 2013 om 14:02 geantwoord

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Tevens hebben we de consument geinformeerd hoe er een eventuele claimprocedure gestart kan worden, en over hoe we vanuit Selektvracht de klacht gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mare01