Klacht: Pakket overgegeven door PostNL aan Extra@home, nu onvindbaar!

op 10 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL geeft aan het pakket overgedragen te hebben aan Extra@home, maar Extra@home kan het pakket niet vinden. Ze raden me aan om de leverancier een onderzoek te laten starten, maar die is net als ik particulier, dus die zal niets meer of minder kunnen. Al met al, kastje naar de muur.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket onbeschadigd op korte termijn ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 mei 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Moorsel,

Hartelijk dank voor melding.

Uw pakket is op 6-05-16 vanuit Pakket service aangemeld bij Extra@Home. Helaas duurt het dan een paar dagen voor dat het pakket fysiek aan Extra@Home wordt overhandigd. Daar heeft Extra@Home geen invloed op.

Mogelijk heeft mijn collega u geen volledige informatie gegeven, om te achterhalen waar uw pakket op dat moment was. Onze excuses hiervoor.

Kijkende in uw adres gegevens, zie ik dat uw bestelling inmiddels is geleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jackson1412