Klacht: Pakket opgehaald bij webwinkel, daarna werd het stil

op 28 mei 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week donderdag, 20 mei, een bestelling geplaatst bij een hengelsportzaak. Het pakket is dezelfde avond via [email protected] verzonden. Keurig de track en trace code ontvangen via de mail met afleverdatum 21-05-2021.

Vervolgens via diezelfde track en trace nummer niks meer, pakket is niet bekend.

Meerdere malen contact gehad met de verkopende partij, ook zij hebben een ticket aangemaakt bij [email protected] maar ook zij krijgen geen respons.

Ik zou graag willen weten waar mijn pakket blijft, of in ieder geval feedback..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht RickRoffel

1 maand geleden - Na telefonisch contact met de klantenservice van postnl was het probleem snel verholpen. De dame in kwestie heeft meegekeken in het systeem en achteraf bleek het een kwestie van een verkeerd track en trace nummer. Na het juiste nummer te hebben gekregen kan ik eindelijk de status bekijken. Mijn dank aan de service van Postnl is op zijn plaats en wat mij betreft is mijn klacht hiermee opgelost.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 01 juni 2021 om 12:23 geantwoord

Beste Rick,

Bedankt voor jouw bericht.

Fijn om te lezen dat het probleem snel verholpen kon worden en het enkel een kwestie bleek te zijn van een verkeerd track en trace nummer.

Je geeft aan dat de klacht wat jou betreft hiermee is opgelost. Ik sluit jouw klacht bij deze dan ook af.

Vriendelijke groet,
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door RickRoffel