Klacht: Pakket op laatste nippertje geweigerd terwijl daarvoor wel goedgekeurd is!!!

sam.ochen op 18 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Gisteren bestelde ik via wehkamp. Vandaag zou het bezorgd worden tussen 17:30-21:00 uur. Vanmorgen kreeg ik een mail van wehkamp waarop staat dat de bestelling vooralsnog niet geleverd zal worden vandaag! De precieze reden wilde zij mij niet vertellen. Ik moet de brief van wehkamp, die onderweg is naar mij toe, maar afwachten. Echter kan ik hier niet op wachten aangezien ik aanstaande donderdag de spullen nodig heb! Ik heb wehkamp via de mail en char geprobeerd te bereiken etc. Helaas kreeg ik hier geen duidelijke antwoorden op!

Als mij pakket/bestelling vandaag of morgen bezorgd wordt dan ben ik een tevreden klant!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

sam.ochen

Heeft op 18 mei 2021 om 15:57 geantwoord

Er is nog geen oplossing gevonden voor mijn kwestie/probleem. Ik heb een mail gestuurd naar het opgegeven e-mail adres. Hier heb ik helaas nog geen reactie op gekregen. Het is van belang snel op mijn klacht te reageren.. Ik heb de bestelling namelijk a.s donderdag nodig.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Wat vreemd dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Bent u in de gelegenheid om een bericht te sturen via Facebook, Twitter of onze chat? Anders kunt u ons ook bellen. Wij staan u heel graag te woord. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - Ik heb al meerdere keren contact gehad via de chat. Zie de chats met de klantenservice. Deze wisten mij niks te vertellen. Ik moest de brief maar afwachten. Via de mail kreeg ik zojuist een reactie, maar ook hier wisten ze niet hoe of wat! Dus hoe nu verder??

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u nog steeds geen antwoord heeft op uw vraag. Om dit verder voor u na te kunnen kijken, zullen wij dit toch via de mail moeten oppakken, om de juiste gegevens in te kunnen zien. Zou u nogmaals willen mailen naar [email protected]? Onze excuses voor het ongemak, en we zien graag uw bericht tegemoet. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - Ik heb al gereageerd via de mail!

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Naar welk e-mailadres heeft u de mail gestuurd? Wij hebben namelijk nog niets ontvangen. U kunt ons anders ook telefonisch bereiken. Wij zijn iedere dag tot 00:00 bereikbaar. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - Dan is dat wel heeeeel vreemd. Ten eerste heb ik mijn mail gestuurd naar [email protected] Dit is het e-mail adres dat u zelf heeft gegeven. Ten tweede heb ik al een reactie gekregen zonder enige informatie. Alleen dat ik de brief moest afwachten.... Ik wil nu heel snel weten hoe het zit met mijn bestelling. Graag nu meer duidelijkheid. Uw reactie kunt u sturen naar [email protected]

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - De klacht is NIET opgelost. Wehkamp doet alsof het hele probleem hier is opgelost, maar dat is NIET het geval!!!Er is geen contact met mij opgenomen of iets dergelijks. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact op te nemen. Maar wehkamp weigert een serieuze reactie te geven!!! DE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST!!!!

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik heb uw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er al meerdere keren contact is geweest over deze kwestie. Ik wil u vragen op onze e-mail te reageren of anders toe te sturen naar [email protected], zodat wij de communicatie via één kanaal kunnen behouden. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - Er is inderdaad meerdere keren contact opgenomen over deze kwestie. IK heb contact opgenomen via de chat, mail(die u mij via deze weg gaf), en per telefoon. Niemand kon mij iets vertellen over mijn bestelling!!! Vreemd, wie kan mij dat dan wel vertellen, als wehkamp dat niet kan??? Ondertussen heb ik al ruim €700,- euro betaald aan wehkamp. Dit bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, want ik hoef voortaan niks meer van wehkamp en ik ben dus voortaan ook geen klant meer!

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Ik wil u nogmaals vragen de brief af te wachten. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - De brief ben ik nu al 4 dagen aan het afwachten! En tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen! Mensen aan het lijntje aan het houden!

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, u geeft aan dat u een email heeft gestuurd. Helaas heb ik nog geen email kunnen vinden met uw afzender. Wilt u uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van de klacht nog een keer mailen naar [email protected] zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen? Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht sam.ochen

1 jaar geleden - Wat vreemd. Want aan het begin heb ik toch wel een reactie van jullie ontvangen op mijn mail. Weliswaar een vreemde reactie, maar toch... Vandaag voor de zoveelste keer weer gebeld met wehkamp. 2 keer zelfs vandaag! 2 Bestellingen zijn retour gegaan naar wehkamp. Deze beiden bestellingen zijn betaald, ruim €700,-. Deze wil ik graag zo spoedig mogelijk teruggestort hebben. Voortaan ben ik ook geen klant meer van wehkamp!!! Bestellingen en klAchten worden beiden niet serieus genomen! Deze klacht is dan ook NIET opgelost! Mijn gegevens zijn; Nabil Ouchan Klantnummer: 34791013

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sam.ochen