Klacht: pakket ontvangen, 2 x ontvangen

Rolf Eijck op 16 december 2021 over De Telegraaf Webshop in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pakket ontvangen an aanbiedingen telegraaf verzonden via dhl parcel aan rolf eijck
zendingsnummer 3SMPK8113039101
TW910307.
Inhoud 3 ledkaarsen met afstandbediening merk FlinQ.

Ik heb al eenzelfde set kaarsen via Bol.com ontvangen en betaald..
svp contact.
06-52403403 of via mijn mail.

Gewenste Oplossing:

svp info of ik al betaald heb? vlgs mijn gegevens niet. Ik wil graag dit pakket retourneren, maar zonder betaling of kosten.
mvrgrt,
Rolf Eijck

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Telegraaf Webshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door De Telegraaf Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Telegraaf Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Telegraaf Webshop

Heeft op 21 januari 2022 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eijck,

Hartelijk dank voor uw melding.
Wat fijn dat u een bestelling heeft geplaatst bij de Telegraaf Webshop.

Bent u inmiddels verder geholpen met uw vraag?

Zo niet, dan ontvangen wij graag van u een e-mail via [email protected] met uw bestelnummer (TW-nummer) en uw adresgegevens ter verificatie zodat wij voor u aan een verdere oplossing kunnen werken.

Wij doen onze uiterste best om iedere klant zo spoedig mogelijk van een passend antwoord te voorzien. Door drukte duurt dit helaas langer dan verwacht en gewenst. Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Telegraaf Webshop

Alle klachten die gemeld zijn door Rolf Eijck