Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 08 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger heeft briefje in mijn bus gedaan dat ik niet thuis was, ik was in de winkel en woon boven de zaak, dus ik was er wel degelijk.
Vervolgens staat op het briefje -ijssalon- dus ik bij mijn buren van de ijssalon navraag gedaan maar zei hebben niks ontvangen.
Vervolgens mail naar ups gestuurd om te vragen of de bezorger contact met mij wil opnemen. tot op heden geen contact gehad met bezorger.
Ups zegt nu dat het pakket bij mijn buren op nr 6 is afgegeven echter heeft het het Grendelplein waar ik woon GEEN nr 6. aan de overkant, de straat(Muntstraat) is een nr 6. maar dit is geen ijssalon.
Ik heb ups al 2 keer gevraagd om de bezorger contact met mij te laten opnemen, maar tot op heden geen contact met de bezorger gehad.
Gisteren weer een email naar ups gestuurd maar tot op heden geen reactie. Ik heb al bij iedereen op het Grendelplein navraag gedaan maar niemand heeft een pakket in ontvangst genomen.
Ook nummer 6 in de Muntstraat heeft niks in ontvangst genomen, dus waar is dat pakket nu afgegeven???….. ik ben ten einde raad.

Als de bezorger contact met mij opneemt en mij verteld waar en aan wie hij mijn pakket gegeven heeft.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:13 geantwoord