Klacht: Pakket nog steeds kwijt Dpd doet nog steeds niks

op 11 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou bezorgd zijn op mijn huisadres dat gaf de track en trace ook aan dit vond ik al vreemd want ik was niet thuis.
Bij thuiskomst was mijn pakketje er inderdaad ook niet.
Ik keek in mijn brievenbus er was ook geen briefje te bekennen van dpd. Ik heb aangebeld bij mijn buren daar was ook geen pakketje. De volgende dag heb ik gebeld naar dpd om te vragen waar het was bezorgd ze wisten mij alleen te vertellen dat het pakketje was ontvangen door L.Hof. Hier moest ik genoegen meenemen want een huisnummer hadden ze niet. Dus ik ging opzoek naar meneer of mevrouw L.Hof. Ik heb letterlijk in mijn gehele appartementen complex aangebeld maar er woont geen L.Hof. De volgende dag heb ik nog een x gebeld om te vragen of ze niet konden achterhalen bij de bezorger waar het dan ongeveer was. Dit konden ze mij ook niet vertellen. De bezorger zou mij terug bellen afgelopen week dit is helaas ook niet gebeurt. Vandaag heb ik nog een keer gebeld omdat ik 40 euro heb betaald voor het pakket en 7 euro extra zodat het snel werd bezorgd. Deze mevrouw van de klantenservice verteld mij dat ik lieg en de bezorger helemaal niet terug zou bellen. Ik hoop dat u begrijpt dat ik deze service echt niet correct vind.

Wanneer ik te horen krijg waar mijn pakket wel is dan kan ik het ophalen.
Of dat mijn pakket naar een service ophaalpunt wordt gebracht.

Pakketlabelnummer 1550 4454 4303 80 8

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2020 om 14:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Esther