Klacht: Pakket niet ontvangen.

op 10 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een set besteld voor acryl nagels spullen en heb betaald en het nooit ontvangen. En daarna kan ik opeens niet meer inloggen bij lightinthebox…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn set krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouwSwart,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Tatevik
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kseniykaryakina