Klacht: Pakket niet ontvangen.

op 26 juni 2016 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag 21-06 een paar schoenen voor mijn zoontje besteld. Woensdag kreeg ik een mail dat het pakket verstuurd zou zijn.. al dagen de track n trace in de gaten gehouden, blijft staan op: pakket is onderweg van verzender naar sorteercentrum.

Vrijdag gebeld met dhl, pakket was nog niet fysiek ontvangen. Vervolgens sarenza gebeld. Na 15x bellen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen.. daar werd mij verzekerd dat de schoenen zaterdag geleverd zouden worden.. dit omdat ik ze zondag nodig zou zijn.. zaterdag nogmaals gebeld met dhl. Pakket was nog niet bij hun aangekomen.. sarenza proberen te bellen.. niet bereikbaar in het weekend.
Het is nu zondag, en nog niks ontvangen.

Ik heb voor betalen met factuur gekozen , maar ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen

Gewenste Oplossing:

Annuleren van bestelling. Heb al anderen in een fysieke winkel gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door Riannnn