Klacht: Pakket niet nog niet ontvangen

op 29 november 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Hallo goede dag met d.r vaas ik heb op 27 november een shirt bij jullie besteld en ik zou hem vandaag 29 november moeten ontvangen dat is de verwachten leverdatum binnen 48uur zou ik me bestelling hebben maar kreeg een mail van jullie dat er vertraging is bij de verzendpatner ik heb het donderdag nog dus hoop dat ik het op tijd heb en dat jullie er voor kunnen zorgen dat ik het pakket donderdag ochtend ontvang m.v.g d.r vaas

Ik ben tevreden als ik het pakket morgen heb of donderdag ochtend hoop dat jullie daar voor kunnen zorgen met de verzendpatner dat ik het morgen heb of donderdag ochtend messchien dat jullie mij even kunnen bellen 0651180051

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Bonprix

2 dagen geleden - Mevrouw. Het spijt me te lezen dat de levering van uw bestelling vertraagd is. Mijn excuses voor het ongemak. Momenteel gebeuren in ons centraal magazijn een aantal aanpassingen waardoor de levertijd van 48 uur soms niet kan worden gehaald. Deze veranderingen zijn voor ons noodzakelijk en zullen ervoor zorgen dat we in de toekomst nog een betere levering aan onze klanten zullen aanbieden. Bij het nazien van uw klantendossier ben ik tot de conclusie gekomen dat uw pakket inmiddels geleverd is. Het team van bonprix.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 30 november 2016 om 16:17 geantwoord

Mevrouw.
Het spijt me te lezen dat de levering van uw bestelling vertraagd is.
Mijn excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Demelza020