Mijn Klacht:
Vrijdag kreeg ik een melding dat mijn pakket in de afhaalkluis lag. Drie uur later: Vertraagd tot maandag. Hoezo? Heeft de bezorger het pakket er weer uitgehaald?
Diezelfde avond kwam ik op weg naar huis toch langs de locker-locatie, dus toch even gecheckt of er iets lag. De kluis ging open, maar was leeg. Geen update, geen uitleg.
Zaterdag gemaild naar [email protected], nooit antwoord op gehad.
Maandag zelf UPS gebeld: Pakket zit in de auto bij de bezorger, wordt vanmiddag bezorgd. Om 17:00 nog steeds niets, dus opnieuw gebeld: Wordt morgen geleverd, waar precies weten we niet, u krijgt een bericht. Hoort u niets, dan kunt u vanaf 15.00 uur even terugbellen. Even? Probeer maar eens iemand te spreken te krijgen…
Verwarrende communicatie: pakket ligt er, oh nee, toch niet. Daarna niks meer. Als je zelf belt krijg je verschillende verhalen, maar beloften worden niet ingelost. Compleet waardeloos hoe UPS dit aanvliegt.
De track trace meldt ondertussen vrolijk dat het pakket al op 20 juni bezorgd is — en geeft sindsdien geen enkele update meer. Meer dan afwachten of er morgen iets komt kan ik ook niet, dus duimen maar…


