Klacht: pakket niet geleverd

op 13 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst bij ZOOPLUS op 4 mei, bestaande uit 2 pakketten, op 5 mei wordt het 1ste pakket geleverd, van ZOOPLUS.NL kreeg ik de melding dat het 2de pakket geweigerd werd?? wat helemaal niet het geval was. Bestelling wordt opnieuw verzonden, krijg regelmatig berichten dat EXTRA@HOME mijn pakket zal bezorgen van POSTNL, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen? Het betreft hier om puppy voeding, ben verplicht om elders mijn voeding te kopen

Gewenste Oplossing:

Pakket tijdig bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 13 mei 2017 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steyfkens Roger,

Hartelijk dank voor uw melding.

Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is dat u geen zekerheid heeft wanneer u pakket wordt geleverd.

Helaas is er op uw adresgegevens geen bestelling bekend bij Extra@Home.

Mogelijk wordt het pakket via Postnl Pakketservice geleverd. Daarvoor kunt u bellen met 0900-0990.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Stero