Klacht: Pakket niet bezorgt

op 05 juli 2017 over WnDirect in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb een pakketje bestel in het Verenigd Koninkrijk(Londen).
PostNL zou het pakket daarna van jullie overnemen. Maar hebben dit pakket niet geleverd. Of melding gegeven. Nu hebben ze het pakket weer terug gestuurd en dat gaat via jullie (volgens PostNL Zwolle) nu wil ik graag dit pakket hebben en als het kan ophalen of alsnog een planning maken om het te laten bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik het pakket weer heb en dit gewoon netjes afgehandeld kan worden.
Er een planning gemaakt kan worden dat het pakket alsnog bij mij terecht komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar WnDirect over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Cillessen