Klacht: Pakket niet bezorgd, telefonisch geen medewerker bereikbaar.

op 04 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens mijn trackingnummer is mijn pakket ergens in Amerika afgeleverd.
Voor informatie heb ik aan UPS een mail gestuurd met de vraag waar mijn pakket nu is, maar krijg volgens mij een geautomatiseerd bericht met de info die ik al had.
Dus maar gebeld met het 0900 nummer van UPS, helaas schijnt het niet mogelijk te zijn om telefonisch een medewerker aan de lijn te krijgen die je antwoord kan geven maar wordt je door de computer aan het lijntje gehouden. Heb na 2 uur proberen de moed opgegeven en deze klacht geschreven. Ondanks dat E-bay geen blaam treft is dit wel de laatste keer dat ik iets bestel via internet als zij hun pakket laten bezorgen bij UPS. Zal E-bay op de hoogte brengen over het niet bezorgen van mij pakket en mijn geld terug vragen.

Als ik een medewerker krijg te spreken die mij kan vertellen waar mijn pakket nu is en wanneer ik het pakket kan verwachten.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:34 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 24 april 2017 om 07:29 geantwoord

Weet nu nog niet of ze nu telefonisch nu beter bereikbaar zijn, zoals ik heb begrepen uit de mail gebruiken ze nu klacht.nl om hun klachten op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikheijden