Klacht: Pakket niet bezorgd, telefonisch geen medewerker bereikbaar.

op 04 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens mijn trackingnummer is mijn pakket ergens in Amerika afgeleverd.
Voor informatie heb ik aan UPS een mail gestuurd met de vraag waar mijn pakket nu is, maar krijg volgens mij een geautomatiseerd bericht met de info die ik al had.
Dus maar gebeld met het 0900 nummer van UPS, helaas schijnt het niet mogelijk te zijn om telefonisch een medewerker aan de lijn te krijgen die je antwoord kan geven maar wordt je door de computer aan het lijntje gehouden. Heb na 2 uur proberen de moed opgegeven en deze klacht geschreven. Ondanks dat E-bay geen blaam treft is dit wel de laatste keer dat ik iets bestel via internet als zij hun pakket laten bezorgen bij UPS. Zal E-bay op de hoogte brengen over het niet bezorgen van mij pakket en mijn geld terug vragen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een medewerker krijg te spreken die mij kan vertellen waar mijn pakket nu is en wanneer ik het pakket kan verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 24 april 2017 om 07:29 geantwoord

Weet nu nog niet of ze nu telefonisch nu beter bereikbaar zijn, zoals ik heb begrepen uit de mail gebruiken ze nu klacht.nl om hun klachten op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikheijden