Klacht: Pakket niet bezorgd op afgesproken dag

op 06 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mij werd de gelegenheid geboden om aan te geven op welke dag ik mijn pakket bezorgd wilde hebben en omdat ik alleen vandaag vrij was, heb ik 6 maart aangegeven. Bij het opzoeken wanneer mijn pakket bezorgd word, bleek dat deze in Oirschot in het depot is, maar op 4 maart voor het laatst gescand.
Bij navraag bij de klantenservice, kreeg ik een zeer onbeschofte reactie van de medewerker dat het gewoon vandaag niet zou gebeuren omdat zij niet wist waar het pakket was.Geen enkele excuses of bereidheid om een oplossing te zoeken waar ik iets aan had. Zij gaf aan dat het morgen bezorgd zou kunnen worden, maar dan ben ik ook niet thuis. Zij dacht niet met mij mee en bood oplossingen aan waar ik niets mee kon. Ik kwam zelf met een voorstel die wel bleek te kunnen: bij de buren laten bezorgen. Omdat zij vervolgens onredelijk werd waardoor ik heb opgehangen, betwijfel ik of ik mijn pakket nog ga ontvangen. Wat een slechte service! Ik verwacht bericht over mijn pakket en dat het zsm bezorgd wordt.
Bij de vraag of ik doorverbonden kon worden met de klachtenservice, kreeg ik te horen dat ik dat moest doen via het bedrijf die het pakket aan mij heeft verstuurd. Die zit in Engeland! Dit kan toch niet de gang van zaken zijn?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik bericht heb dat mijn pakket veilig is en zsm bezorgd wordt. Ook een excuses voor het feit dat ik meteen als moeilijke klant behandeld werd, terwijl er nog geen enkele moeite was gedaan om een bevredigende oplossing te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 maart 2020 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 maart 2020 om 14:54 geantwoord

Deze oplossing is geen oplossing omdat niemand de moeite gedaan schijnt te hebben om te zoeken waar mijn pakket zich daadwerkelijk bevindt. Dit zijn allemaal standaard teksten. Dit weet ik zeker omdat er zojuist een DPD bus bij mij voor de deur stopte en kwam mijn pakket brengen. Daar ben ik heel blij mee en de bezorger was een stuk vriendelijker dan de klantenservice. Ondanks dit, ik voel mij niet gehoord door jullie klantenservice. Mijn klacht gaat over de bejegening en het niet bereid zijn een passende oplossing te zoeken wat in dit geval geweest zou zijn: op zoek gaan naar mijn pakket en evt. de chauffeur te bevragen die in mijn postcode gebied bezorgt. Succes met jullie het verhogen van jullie kwaliteit. Tot die tijd, zal ik geen klant willen worden van DPD.

Alle klachten die gemeld zijn door yboudewijns