Klacht: pakket niet bezorgd ( factuur beweer van wel) en klantenervice wimpelt af!

wesleyvermaas op 05 februari 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 januari gaf ik aan dat mijn bestelde smartphone niet is aangekomen! Ik was de hele dag thuis en heb niemand aan de deur gezien!
Zeer jammer dus ik direct gebeld met de klantenservice, deze vertelde mij dat ik 8 dagen moest wachten vanwege onderzoek! na de 8 dagen zou er naar een oplossing worden gezocht! Dit is inmiddels net voorbij de 8 dagen en er word mij doodleuk verteld dat ik nogmaals 5 dagen mag wachten en dan weer contact op te nemen!

Waar houd dit op? Ik heb voor een product betaald en deze krijg ik niet en vervolgens maken ze van hun probleem, mijn probleem!

Liegende bezorgers en een klantenservice die helemaal niks kan betekenen!

Dit is buiten alle redelijkheid en acceptatie. De 8 dagen was als maximaal beloofd, en hierbij dus 2 momenten dat coolblue zich niet aan de afspraak heeft gehouden!

Gewenste Oplossing:

Een excuses van hogerop, een duidelijke verklaring waarom ik zo slecht geholpen word.

Een compensatie en direct het versturen van het beloofde apparaat door een bezorger. Dit alles zo snel mogelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 11 februari 2021 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wesley,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Jouw klacht is in behandeling op onze klachtenafdeling. Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen om misverstanden te voorkomen.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door wesleyvermaas