Klacht: Pakket niet bezorgd

op 31 mei 2017 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandagmiddag de hele dag thuis gezeten, hadden een bericht gehad tussen 14-17uur zou het pakket bezorgd worden. Heb de hele middag vrij genomen van mijn werk wat mij geld kost. Gebeld nieuwe afspraak gemaakt met als melding wij zijn overdag de hele week niet thuis en we hebben de spullen zaterdag nodig. Dus avondbezorging graag! Wij kunnen geen tijdvak indelen mevrouw wordt er dan gezegd. Jullie maken een fout! Wij hebben geen spullen zaterdag terwijl we een week van te voren alles hebben geregeld. Bezorgd het in de avond en het probleem is opgelost!

Als het pakket vandaag na 18uur geleverd wordt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 06 juni 2017 om 10:15 geantwoord

Beste mevrouw Wuister,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

[email protected] Klantenservice

Heeft op 06 juni 2017 om 20:10 geantwoord

Zorg ervoor dat als jullie een fout maken er een tijdvak gekozen kan worden. Stukje service!

Alle klachten die gemeld zijn door Suus83