Klacht: pakket niet bezorgd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juli nl. kreeg ik de melding dat mijn bestelling was verzonden via GLS. Maandag 16 juli gebeld met de online-shop waar ik besteld. Zij gaven aan dat de bezorger van GLS aan de deur is geweest op vrijdag 13 juli. Dit was zeer vreemd, wij waren nl de gehele dag thuis en er is niemand aan de deur geweest. Overigens was er geen kaartje -niet thuis- in de bus gedaan. (Wat ook logisch is als niemand aan de deur is geweest) gebeld met GLS en de mevrouw aan de telefoon heeft een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Ik gaf aan dat in het systeem staat dat ik niet thuis was, maar dat wij wel degelijk thuis waren. Dit werd meteen afgekapt met: ik ga niet met u in discussie, de bezorger krijgt per pakket betaald, dus hij is heus wel aan de deur geweest. U zal de bel wel niet hebben gehoord…
Pardon? Dus GLS, conclusie, ik als klant verzint zomaar iets en ik lieg over het wel thuis zijn…vind ik onbeschoft en respectloos!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn pakket ook echt wordt bezorgd, is al bijna een week onderweg. Daarnaast zou het fijn zijn als klanten serieus worden genomen. En de bezorger dient te worden aangesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Heerjansdam