Klacht: Pakket na een maand nog steeds niet afgeleverd!

op 24 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24 november 2017 leverde ik een pakketje binnen bij UPS-point Comcon Londerzeel.
Verzendticket-ID: 92250274

trackingnumber: 1ZNR10T5YZ00020216
Ship To: CARREFOUR MARKET BEVRIJDINGSLAAN
Number of Packages: 1
Scheduled Delivery: 30/11/2017

Op 29 november stuurden jullie een mailtje dat het pakket klaar was voor afhaling in de Bevrijdingslaan in Gent.

Mijn ontvanger is daar langsgegaan. Helaas, er lag geen pakketje voor haar. Ze kreeg de boodschap dat het elders naartoe werd gestuurd. Aan haar werd gezegd dat dit werd aangevraagd door de verzender. Aan mij werd telefonisch gezegd dat de ontvanger de plaats van ontvangst had gewijzigd.

Ik belde jullie 2x op, helaas zonder resultaat. Jullie beloofden me te helpen, maar deden uiteindelijk NIKS!!!! Wij moesten zelf proberen te achterhalen waar het pakketje zat en keer op keer naar de winkel lopen om te kijken of het er al dan niet was. Helaas IS ONS GEDULD OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het pakketje is intussen spoorloos!!

Volgende mail op 3/12:
UPS kon uw pakket niet afleveren in het oorspronkelijke UPS Access Point™. Uw pakket werd doorgestuurd en is beschikbaar in het onderstaande UPS Access Point™. Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak. Haal uw pakket af voor 13/12/2017.

Informatie over de zending
Trackingnummer:
1ZNR10T5YZ00020216
Aflevertijd: 29/11/2017, 17:54
De afhaallocatie voor uw pakket is:
CARREFOUR MARKET BEVRIJDINGSLAAN
BE

(Ons werd intussen ook telefonisch gemeld dat het pakket elders in Gent was geleverd, de straat ben ik intussen vergeten.)

Op 15/12 kregen we dan alweer deze mail:
Uw pakket werd geweigerd in de onderstaande UPS Access Point™ locatie.

Informatie over de zending
Trackingnummer:
1ZNR10T5YZ00020216
Aflevertijd: 29/11/2017, 17:54
CARREFOUR MARKET BEVRIJDINGSLAAN
BE

Ik contacteerde mijn ontvanger. Zij had dit niet geweigerd. Ik weet niet wat er allemaal fout loopt, maar DIT KAN NIET!!!! Ik begrijp ook niet dat jullie niet ten allen tijde kunnen zien op de computer waar een pakje zich bevindt. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg van UPS beloofde mij nog terug te bellen. Ik heb helaas verder niks meer van haar gehoord!!

En nu??????????????????????????????????

Ik wens een schadevergoeding te krijgen voor het geleden verlies. Mijn onkosten bedragen €15. Die wil ik echt graag recupereren!!
Laat het pakje dan gerust voor wat het is, maar dan kan ik ten minste de ontvanger terugbetalen en melden dat ze niet langer op de loop hoeft voor haar pakje (gepaard met een berg excuses). Ik handel alles graag perfect af met de mensen. Helaas, deze keer sta ik met rode kaken!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:39 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij will u erop wijzen dat u uw klacht heeft geplaatst op een Nederlandse website terwijl dit een klacht in Belgie betreft. Hierdoor zij de mogelijkheden voor onze zeer beperkt om dit voor u op te lossen.

Wij hebben uw klacht dan ook doorgezet naar het UPS Access Point Team met referentie nummer 1-80348057947. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen.

UPS Social Media Team

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 078-250877

Alle klachten die gemeld zijn door Vicky Carleer