Klacht: Pakket is niet geleverd.

Op 21-01-14 heb ik een Waterpomp+Tandriem besteld bij mister-auto.het pakketje zou de 24e geleverd worden, maar dit is nooit gebeurt!
Dit is zeer vervelend aangezien we maandag met de auto naar Spanje gaan.
bovendien bleek ineens dat het pakketje uit Belgie komt???

24-01-2014 23:14:08 NL Departure to distribution network
24-01-2014 17:33:05 NL Arrival from abroad
23-01-2014 20:30:36 BE Item is ready for transport
23-01-2014 20:30:36 BE Item is ready for transport
23-01-2014 20:24:03 BE Ready for departure abroad
23-01-2014 20:15:17 BE Parcel is handled
23-01-2014 20:15:14 BE bpost has received the item
22-01-2014 18:09:56 Item is announced / bpost received the information

dat het pakketje uiterlijk maandag ochtend geleverd wordt, anders het gehele bedrag (€ 80.27) terug te storten naar mij. anders ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen

Bericht van Mister Auto Webshop

3 jaren geleden - Geachte meneer van Houdt, bedankt voor u opmerking en uw mening. Wij hebben uw aanvraag bekeken, het spijt ons voor de gang van zaken die zich heeft voorgedaan. Wij hebben gezien dat het pakket op 28.01.2014 is geleverd. Er is voor u een retourbon aangemaakt in uw account. Deze kunt u terugvinden onder: Mijn Terugbetaling, Retourprocedure, Ik Print. Daarna dient u de stappen te volgen en zal de koerier het pakket bij u thuis afhalen. Zodra het pakket weer in ons bezit is zal het volledige aankoopbedrag voor u worden gecrediteerd. Mocht u verder andere vragen hebben, aarzelt u dan niet en neem contact op met Mister-Auto. Met vriendelijke groet, Arthart Ham afdeling Klachten, Het Mister-Auto Team.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 03 februari 2014 om 14:29 geantwoord

De klant zijn volledige aankoopbedrag aangeboden te crediteren als deze nog wenst de bestelling te retourneren.

Alle klachten die gemeld zijn door thomas291