Klacht: Pakket geweigerd

op 25 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een bestelling gedaan bij Wehkamp ter waarde van bijna 1000 euro, alles loopt op schema, staat er opeens pakket geweigerd terwijl hij al op een depot van DHL was. In de live chat weten ze weer is van niks.

Gewenste Oplossing:

Als ze vandaag het pakket gewoon versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Vervelend dat uw bestelling niet is geleverd. Zou u uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht willen e-mailen naar [email protected]? Wij nemen de klacht vervolgens in behandeling. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Rouwen