Klacht: Pakket bezorgd op een verkeerd adres

adriabrocken op 15 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 oktober zou een pakket voor mij afgeleverd zijn echter is dit na bellen met de klantservice gebleken dat mijn pakket op Postbus 7001, 3109 AA, Schiedam is afgeleverd. Dit adres is ruim 80 km van mijn adres verwijderd. Het betreft het pakket met tracking code RS632722142NL.

Diverse keren heb ik al met de leverancier gemaild maar krijg steeds weer het antwoord dat ik met jullie contact op moet nemen zodat het pakket bij mij wordt afgeleverd of wordt retour gezonden.

Het pakket is duidelijk aan mij geadresseerd geweest hoe kan het dan dat het op een ander adres wordt afgeleverd, wat niet eens in de buurt is.
Onderstaand vindt u de mailwisseling met de leverancier

Support Novads
To
[email protected]
Nov 1 at 9:32 AM
Dear client,

Thank you for your email.

Here’s shipping address, that we received from you:

Shipping Street: Dorpsdijk 59a
Shipping City: Rumpt
Shipping Code: 4156 AM
Shipping Country: Netherlands

Please contact your local post to correct delivery address and receive your package.
Or please ask them to ship the package back to us and we will arrange new shipment. 

With Best wishes,
Support Team

—- On Wed, 1 Nov 2017 10:30:56 +0200 “Hyperstech”  wrote —-
Dear client,

Thank you for your email.

Here’s shipping address, that we received from you:

Shipping Street: Dorpsdijk 59a
Shipping City: Rumpt
Shipping Code: 4156 AM
Shipping Country: Netherlands

Please contact your local post to correct delivery address and receive your package.
Or please ask them to ship the package back to us and we will arrange new shipment. 

With Best wishes,
Support Team

Gewenste Oplossing:

Als het pakket ongeschonden bij mij wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 november 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brocken,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket bij een Postbus is bezorgd dat ver van uw adres ligt. Uw pakket is hier naartoe gebracht, omdat het pakket retour is gestuurd vanwege een niet leesbaar adres of verzendlabel. Dit kan ik niet veranderen. Mijn excuses voor het ongemak.

De afzender heeft dit zelf adres als retouradres opgegeven en zal u een passende oplossing aan moeten bieden. Ik raad u aan om het volgende bericht naar de afzender toe te sturen:

PostNL hereby declares that the parcel with tracking code: RS632722142NL has not been received by your client.
This parcel was delivered at a return mailbox: 3109AA Schiedam the Netherlands linked to your business.
As this parcel is in its return process, I hope that with this declaration,
you and your client can agree to compensation of a kind you both see fit.

Kind regards,
PostNL customer service

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

adriabrocken

Heeft op 15 november 2017 om 13:24 geantwoord

Het bedrijf verwijst steeds naar postnl

Alle klachten die gemeld zijn door