Klacht: PAKKET AL 2 MAANDEN GERETOURNEERD,NOG GEEN GELD TERUG!

op 10 augustus 2016 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni heb ik een paar schoenen geretourneerd. Maar tot op heden (2 maanden later) heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

Ik heb SARENZA eerst (2 weken nadat ik mijn pakket heb terug gestuurd) hierover gemaild. Als antwoord kreeg ik dat hun magazijn het nog niet hebben verwerkt en dat ik het dus nog moest wachten.

Toen heb ik weer 2 weken gewacht en daarna geprobeerd ze te bellen. Volgens hun antwoordapparaat zijn ze open van 10:00 tot 13:00 en 14:00 tot 18:00. Maar toen ik om 14:15 uur belde, kreeg ik te horen dat ze gesloten zijn. En toen ik dacht dat ik ze te pakken kreeg( na 15 minuten in de wacht), werd mijn verbinding opeens verbroken en hoorde ik via het antwoordapparaat dat ze gesloten zijn.

Daarna heb ik ze weer gemaild. Maar zij hebben vervolgens mijn mail niet meer beantwoord. Ik vind dit echt onacceptabel! Ik raad iedereen af om bij SARENZA te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en dat ze hun excuses aanbieden!

Alle klachten die gemeld zijn door HM Tang