Klacht: Pakket

Mijn pakket zou voor half 12 bezorgd worden,het gaat om een autoonderdeel waarvoor ik een afspraak om 5 uur heb bij de garage.1 uur nog niks ik gebeld,het wordt tussen 3 en half 4 maar om 4 uur nog niks.Weer gebeld wat ook nog elke keer een euro kost.Proberen ze de chauffeur te bereiken en ik zou terug gebeld worden wat niet gebeurt.Tien voor 5 weer gebeld nog niks en chauffeur weer niet te bereiken.Weer zou ik worden terug gebeld en dit gebeurt ook en mijn pakket zou voor 6 uur bezorgd worden maar de garage heeft pas weer plek op volgende week woensdag en ik kan niet werken zonder auto dus vandaag ook al vrij genomen maar nu is het half 7 en mijn pakket is er nog niet.Probeer ik ze te bellen en is gewoon de klantenservice gesloten.

Ik moet door hun een hele week vrij nemen want ik kan niet zonder auto.Mijn auto is mijn werk dus laten hun maar met een oplossing komen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Andalex69