Klacht: Pakje wordt verkeerd geleverd!

op 27 januari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 21/01 had ik een bestelling geplaatst bij Zalando. Dit betreft een voetbaloutfit.
Omdat ik door de week aan het werken ben en me niet kan verplaatsen had ik dit bij Zalando besteld.

Als leveradres had ik m’n werkadres geselecteerd en zou uiterlijk maandag 27/01 mijn bestelling ontvangen, dit was ook gepast voor mij, omdat ik mijn bestelling op deze datum nodig had voor een voetbaltraining.
Nu bekijk ik mijn track and trace, en zie ik dat mijn bestelling werd afgegeven aan een postkantoor in Kasterlee (30km van mijn woonplaats). Ik kan me niet verplaatsen naar deze postkantoor en heb mijn bestelling wel nodig!

Hierdoor heb ik de klantenservice van Zalando opgebeld om te vragen of ze hier een oplossing voor hebben. Krijg ik te horen dat ze er helemaal niks aan kunnen doen. Ter tegemoetkoming kreeg ik een waardebon van €10, ik dacht even dat dit een grap ofzo was! Ik heb nog een keer gebeld en uitgelegd dat ik die 10 euro niet nodig heb, dat ik alleen mijn bestelling zou willen ontvangen. En nog een keer heb ik te horen gekregen dat ze er weinig aan kunnen doen.

Dat ze andere mensen deze uitleg geven kan me niks schelen, maar ik geloof dit niet! Ikzelf heb ook een webshop, en bij een verkeerde levering van producten doen we er alles aan om het pakje juist te laten leveren. We zeggen niet tegen onze klanten dat we er niks aan kunnen doen en dat we hen 10 euro cadeau doen als tegemoetkoming!

Dit is de allerlaatste keer dat ik iets bij Zalando bestel.

Ik had alleen mijn pakje vandaag geleverd willen krijgen, meer niet.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Heeft op 29 januari 2014 om 13:26 geantwoord

Inderdaag, het gaat over zalando.be

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 29 januari 2014 om 14:17 geantwoord

Deze klant is niet bij ons bekend. Wij vermoeden dat het hier om een klant van Zalando.be gaat.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Zalando beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bayenes