Klacht: Pakje niet bezorgd

op 10 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 6 juli is er een pakje bezorgd maar helaas waren wij niet thuis. Er zou een nieuwe poging gedaan worden op dinsdag 10 juli (vandaag dus). Geprobeerd via de infocode meer info te krijgen maar dat werkte pas vanaf juli (volgens mij is het dat ook, of bedoelen ze 2013?) Heel de dag gewacht maar geen pakketje . Dat heeft me dus een vrije dag gekost! Wat ze wel gedaan hebben is de pagina van de infocode aangepast dat het pas vanaf september werkt!

Gewenste Oplossing:

Dat post/pakketbezorgers zich een keer aan afspraken leren houden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2012 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco-P