Klacht: Paketten tot 2 keer toe niet geleverd

op 04 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren om 7:00 kregen wij een smsje, tussen 8-10 zou bezorger bij ons nieuwe adres zijn. Om half 11 belde echter de Post NL dat de pakketten met meubels kwijt zouden zijn en donderdag zouden komen.

Opnieuw een vrije dag genomen, en nogmaals na het smsje belde zij, ditmaal met het excuus dat de vrachtwagen te vol zou zitten.
Wij hebben nu 2 dagen vrij genomen en zitten al 2 dagen te wachten in een lege woning. Voor 14:00 zou er teruggebeld worden of er een extra rit kon komen. het is nu 16:00 en we weten nog niks.

Gewenste Oplossing:

Vanavond alsnog mijn pakketten thuisbezorgd te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 05 mei 2017 om 17:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Arkel,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Volgens de informatie is uw bestelling inmiddels geleverd.

Ik hoop dan ook dat de bezorging naar tevredenheid is verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Puck van Arkel